پایگاه اطلاع‌رسانی «معــاونت تبلیــغ و امور فرهنگــی حــوزه‌های علمیــه» | تبلیغ یکی از اصلی‌ترین و مهمترین ابزارهای دین مبین اسلام است که از دیرباز برای پیشبرد و نشر معارف اسلامی توسط مبلغان دین انجام می‌شد. سیره‌ای که از پیامبران، امام و بزرگان دین سینه به سینه منتقل شده و تا عصر حاضر به ما رسیده است. «حضرت امام خامنه‌ای»
صفحه اصلی > اخبار > آرشیو اخبار 


مرکز تربیت مبلغ معلم

برگزاری دوره مجازی آمادگی برای آزمون ورودی آموزش و پرورش

دوره کوتاه‌مدت آمادگی برای حضور موفق در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور، توسط مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی «معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه» دوره کوتاه‌مدت آمادگی برای حضور موفق در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور، توسط  مرکز مبلغ معلم مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ حوزه‌ علمیه به صورت مجازی برگزار می‌شود. استخدام در آموزش و پرورش از دو طریق امکان پذیر می‌باشد: طریقه اول؛ شرکت در کنکور سراسری و انتخاب دانشگاه فرهنگیان برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی پیوسته. طریقه دوم؛ طبق ماده 28 اساس‌نامه دانشگاه فرهنگیان، متقاضیان ورود به آموزش و پرورش باید در آزمون استخدامی که تیرماه هر سال برگزار می‌شود، شرکت نمایند که شرط ثبت‌نام در این آزمون داشتن مدرک کارشناسی و پایان‌خدمت برای برادران می‌باشد.

در راستای تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، وزارت آموزش و پروش و دانشگاه فرهنگیان مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه تاسیس و فعالیت خود را در جهت زمینه‌سازی حضور بیشتر طلاب در آموزش و پرورش آغاز کرده است.
به همین منظور و باتوجه به در پیش بودن زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش کشور مرکز تربیت مبلغ معلم حوزه‌های علمیه دوره کوتاه‌مدت آمادگی برای حضور موفق در این آزمون، برگزار می‌نماید.

شرایط  شرکت در دوره:

  1. دارا بودن حداقل مدرک سطح 2 حوزه

  2. دارا بودن کارت پایان‌خدمت یا کارت معافیت از دوره ضرورت (مخصوص برادران)

  3. تکمیل فرم ثبت‌نام در سایت مبلغان.

 

مهلت ثبت‌نام دوره آمادگی ورود به آزمون آموزش و پرورش به پایان رسید!

 

جهت اطلاع از عناوین دوره و زمان ثبت‌نام به کانال‌های زیر در شبکه‌های اجتماعی مراجعه نمایید:

سروش: sapp.ir/mobalegh_moalem                        ایتا: eitaa.com/mobalegh_moalem

و یا با شماره 02532940754 از ساعت 13- 18 (برادران) و شماره 02532144345 از ساعت 10 13 (خواهران) تماس حاصل فرمایید.

 

پرسش و پاسخ های متداول و پر تکرار:

 

1. دوره آمادگی برای آزمون استخدامی کی و کجا برگزار می‌شود؟
 
 پاسخ: این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود. به احتمال زیاد دوره 3 روزه و در مورخ 15 تیرماه به بعد برگزار می‌شودولی زمان دقیق آن از طریق کانال مرکز تربیت مبلغ معلم و سایت معاونت تبلیغ اطلاع‌رسانی می‌گردد.
 
2. آیا می‌توان با معافیت تحصیلی هم در آزمون استخدامی شرکت کرد؟
 
 پاسخ:  با معافیت تحصیلی نمی‌توان در آزمون استخدامی شرکت کرد.برادران طلبه که در حال خدمت هستند یا خدمت آن‌ها تمام شده ولی هنوز کارت آن‌ها صادر نشده است بدانند که در زمان ارائه مدارک حتما باید اصل مدرک پایان‌خدمت را ارائه نمایند.
 
3. آیا با ارائه ارزیابی تحصیلی هم می‌شود در آزمون استخدامی شرکت کرد؟
 
 پاسخ: نخیر حتما باید مدرک کارشناسی یا مدرک موقت کارشناسی را داشته باشید تا بتوانید در آزمون استخدامی شرکت کنید.
 
4. دفترچه آزمون استخدامی را از کجا باید تهیه کنیم؟
 
پاسخ:  دفترچه آزمون استخدامی سال 1398 فعلا ارائه نشده است و احتمالا نیمه دوم تیرماه دفترچه آزمون منتشر خواهد شد. ولی برای آشنایی با اطلاعات و مواد آزمون و شرایط عمومی و اختصاصی و ... می‌توانید با مطالعه دفترچه آزمون استخدامی سال قبل که در کانال ایتا و سروش بارگزاری شده است به اطلاعات مورد نیاز دست پیدا کنید.
 
5. دفترچه آزمون استخدامی کی منتشر می‌شود و خود آزمون چه موقع برگزار می‌شود؟
 
پاسخ: دفترچه آزمون استخدامی اواسط تیرماه منتشر می‌شود و مردادماه آزمون استخدامی برگزار خواهد شد. البته زمان دقیق آن از طریق کانال ایتا و سروش مرکز تربیت مبلغ معلم به اطلاع طلاب رسانده می‌شود.
 
6. حداکثر سن شرکت در آزمون استخدامی چند سال است؟
 
پاسخ: با توجه به این‌که دفترچه آزمون استخدامی سال 1398 هنوز منتشر نشده است اطلاع موثقی در دست نیست ولی با توجه به دفترچه آزمون سال 1397 حداکثر سن شرکت کنندگان در آزمون برای مدرک کارشناسی 35 سال و برای مدرک کارشناسی ارشد 40 سال و دکتری 45 سال می‌باشد. البته لازم به ذکر است که با دانلود دفترچه سال قبل از کانال مرکز تربیت مبلع معلم از موارد تبصره این بخش می‌توانید مطلع شوید.
 
7. آزمون استخدامی از چه منابعی برگزار می‌شود؟
 
پاسخ: با دانلود دفترچه آزمون استخدامی سال 1397 از کانال مرکز تربیت مبلغ معلم  می‌توانید به منابع و مواد عمومی و اختصاصی هر رشته دست پیدا کنید.

مرکز تربیت مبلغ معلم

مجتمع آموزشی پژوهشی تبلیغ





زمان ارسال : دوشنبه ٢٧ خرداد ١٣٩٨ / شماره خبر : ٤٠٧٥٤٩ / بازدیدها : 32843

ارسال مطلب توسط: روابط عمومی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1398/04/25 17:3
0
0
سلام ببخشید نامه ای به حوزه ها فرستاده شده مبنی بر اینکه ثبت نام تا ۲۵ تیر تمدید شده ولی هر چه سعی کردیم نشد.و می نویسد مهلت ثبت نام به اتمام رسیده است.

سلام در جریان نامه نیستیم


کاربر مهمان
1398/04/23 21:34
0
0
سلام ببخشید من خیلی دیر متوجه شدم امکان ثبت نام دارم؟
کاربر مهمان
1398/04/22 12:21
0
0
حضور طلاب در مدارس از لوازم تحکیم نظام اسلامی است. واقعا برای تربیت نسل جوان انقلابی به حضور طلاب به مدارس نیاز است و دشمن اینو خوب فهمیده لذا هیچ طرح و برنامه ای برای این موضوع در کشور اجرا نمیشه ... کسانی هم که خیلی دغدغه مند هستند با عنوانی غیر از طلبگی وارد مدارس میشن که اون کارایی لازم رو نداره واقعا از این تصمیم بسیار مهم تشکر و قدردانی میکنم خدا خیرتون بده برای نجات نوجونها و جوانهابرنامه ریزی میکنید
کاربر مهمان
1398/04/21 10:55
0
1
سلام چرا شما عادت دارید همه چیز را بپیچانید یکبار بنویسید آزمون را سازمان سنجش یا هر جای دیگری برگزار می کند تا این همه سوال پرسیده نشود و این همه پاسخ غیر دقیق ندهید که؛ ما برگزار کننده نیستیم؟

سلام چند بار گفته شده دوره آمادگی دقیق تر بخوانید


کاربر مهمان
1398/04/21 10:46
0
2
سلام. در آزمون ها تدریس در حوزه به عنوان سابقه محسوب نمی شود. کاش در این مورد با آموزش پرورش صحبت شود که سوابق تدریسی اساتید حوزه نیز مانند اساتید دانشگاه و معلمان حق التدریسی محسوب شود
کاربر مهمان
1398/04/19 13:23
0
2
باسلام و خدا قوت،حضور طلاب فعال و دغدغه مند در مدارس ضروری هست.واقعا بعضی از مدارس قابل تحمل نیستن فقط بخاطر ورود انسانهای بدون دغدغه ی فرهنگی و اخلاقی و اسلامی
کاربر مهمان
1398/04/18 23:36
0
0
سلام زمان ثبت نام اموزش پرورش کی هست؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/19 13:47
پاسخ کارشناس: زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی هنوز اعلام نشده است ولی طبق گفته‌های غیر رسمی آزمون مردادماه برگزار می‌شود و ثبت‌نام آن هم اواخر تیرماه می‌باشد. جهت اطلاع از زمان ثبت‌نام می‌توانید در کانال مرکز تربیت مبلغ معلم عضو شوید و اطلاعات تکمیلی را در آن‌جا مشاهد بفرمایید. سروش: sapp.ir/mobalegh_moalem ایتا: eitaa.com/mobalegh_moalem

کاربر مهمان
1398/04/18 19:43
0
0
باسلام، لطفا پاسخ دهید،من در حال تحصیل در سطح دو هستم و فقط 5واحدم مونده تا تموم کنم میتونم در آزمون شرکت کنم؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/19 13:44
نه باید در مدرک سطح 2 شما تاریخ اتمام دوره ثبت شده باشد که تا روز قبل از آزمون به اتمام رسیده است. یا باید اصل مدرک یا گواهی موقت مدرک اتمام سطح 2 به صورت رسمی که در آن تاریخ اتمام دروس سطح 2 تا روز قبل از آزمون درج شده باشد. بدیهی است تاریخ بعد از روز آزمون مورد قبول نمی‌باشد. و شرکت و قبولی شما در آزمون هم هیچ اثری نخواهد داشت.

کاربر مهمان
1398/04/18 14:8
0
0
سلام بنظرم باید طلاب حضورشان در مکان های اموزشی باید پر بشه
کاربر مهمان
1398/04/18 14:6
0
1
سلام‌بنظرم خوبه که چنین فکری برای طلاب کردین ممنون ازتون
کاربر مهمان
1398/04/17 19:4
0
1
سلام وقت بخیر. من شماره ملی رو درست وارد میکنم خطا میزنه برای چیه ؟؟؟

با رایانه وارد شوید احتمالا به علت ناشناس بودن صفحه کلید گوشی همراه


کاربر مهمان
1398/04/17 18:41
0
0
سلام ببخشین با گواهی فارغ التحصیلی میشه ثبت نام کرد؟
کاربر مهمان
1398/04/17 12:11
0
0
با سلام وخداقوت ثبت نام آزمون استخدامی چه زمانی است نزدیک سه ماهه پیگیرم اما خبری نیست خواهشا اگر میدونید جواب بدید
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 16:32
پاسخ کارشناس: با توجه به اعلام غیر رسمی بناست آزمون در مردادماه برگزار شود ولی هنوز دفترچه آزمون منتشر نشده است و زمان دقیق ان هم معلوم نیست.

کاربر مهمان
1398/04/17 11:47
0
0
سلام من مدرک کارشناسی الهیات دارم و سطح یک حوزه تکمیله و مشغول به تحصیل پایه هفت...امکان ثبت نام برام وجود داره؟
کاربر مهمان
1398/04/17 11:45
0
1
سلام من مدرک کارشناسی الهیات دارم و سطح یک حوزه هم تکمیله و مشغول تحصیل پایه ۷...امکان ثبت نام برام هست؟
کاربر مهمان
1398/04/17 11:0
0
0
سلام علیکم حضور در این دوره شرط ورود و ثبت نام در آموزش و پروش است ؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 16:30
پاسخ کارشناس: نه خیر هیچ ارتباطی با آزمون استخدامی ندارد و صرفا یک دوره آمادگی است. و شرط ورود در آزمون استخدامی نیست. با شرکت در این دوره در فضای سئوالات عمومی و تخصصی قرار خواهید گرفت که انشائالله درصد موفقیت شما در آزمون بیشتر خواهد شد.

کاربر مهمان
1398/04/17 10:58
0
1
سلام علیکم بنده فایل اشتباهی به جای مدرک تحصیلی فرستادم . وثبت نام انجام شد آیا جایی برای ویرایش دارد یا نه ؟ با تشکر
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/19 15:37
سلام من هم همین مشکلو دارم چکار باید کرد؟

کاربر مهمان
1398/04/17 9:57
4
1
مدیر محترم توروخدا حتما این سوال منو جواب بدین واقعا دچار استرس شدم من شنیدم میگن کسایی که قبول بشن ولی مدرک اصلی نداشته باشن رو تومصاحبه رد میکنن وگواهی موقت کافی نیست درسته؟؟؟؟
کاربر مهمان
1398/04/17 8:21
0
0
سلام بنده شبکه اجتماعی ندارم چطور از زمان برگزاری دوره اگاهی پیدا کنم؟تشکر
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 16:28
پاسخ کارشناس: در سئوال قبلی پاسخ داده شد.

کاربر مهمان
1398/04/17 8:18
0
0
من شخصا هیچ شبکه اجتماعی ندارم چطور از زمان دوره اطلاع پیدا کنم؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 16:27
مسیر ارتباطی ما با ثبت‌نام کنندگان فقط از طریق کانال ایتا و سروش در شبکه‌های مجازی است.

کاربر مهمان
1398/04/17 8:12
0
1
با سلام و وقت بخیر بنده کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی دارم سطح دو تمام لکن پایان نامه خیر میتوانم در ازمون شرکت کنم
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 16:26
پاسخ کارشناس: در سئوال قبلی پاسخ داده شد.
کاربر مهمان
1398/04/17 16:31
سلام این سوال من هم هست.منتهی هرجا جویا میشیم کسی پاسخ نمیده.من فقط پایان نامم مونده که اون هم تا هفته اول مرداد دفاع میدم.آیا میتونم در آزمون شرکت کنم؟

کاربر مهمان
1398/04/17 7:12
0
0
من لیسانس حقوق دارم+سطح یک حوزه آیا میتونم با لیسانس حقوق ثبت نام کنم یا خیر؟ تشکر
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 16:24
پاسخ کارشناس: برای آزمون استخدامی می‌توانید ثبت‌نام کنید ولی باید توجه داشته باشید که فقط در رشته‌های مرتبط با لیسانس می‌توانید شرکت کنید. و باید موقع ثبت‌نام مدرک دانشگاهی ارائه دهید.

کاربر مهمان
1398/04/17 7:7
0
0
من لیسانس حقوق دارم + سطح یک حوزه آیا میتونم با لیسانس حقوق ثبت نام کنم یا خیر؟ تشکر
کاربر مهمان
1398/04/17 6:45
0
0
با سلام خسته نباشید، با موبایل ثبت نام کردیم... اخرین مرحله نوشته بود ثبت نام شما با موفقیت انجام شد دوباره ثبت نام نکنید...ولی رو گوشی پیامی نیومد
کاربر مهمان
1398/04/17 1:9
0
3
سلام من یک ماهه که ۳۵سالم تمام شده .۶ساله مدرکم رو گرفتم حالا بخاطر یک ماه نمیتونم آزمون استخدامی شرکت کنم؟؟؟؟؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 14:21
پاسخ کارشناس: با سلام ثبت‌نام در ازمون استخدامی دست ما نیست و اطلاعی هم نداریم دوره‌ای که ما برگزار می‌کنیم دوره آمادگی برای ازمون است و شما هم می‌توانید در دوره ثبت‌نام کنید.

کاربر مهمان
1398/04/16 21:23
0
6
سلام خسته نباشید من مدرکم رو ارسال نکردم اما نوشت ثبت نام با موفقیت انجام شد اما میترسم بخاطر ارسال نشدن مدرکم مشکلی پیش بیاد ونتونم واسه آزمون شرکت کنم
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 12:23
سلام برای منم همین سوال هست
کاربر مهمان
1398/04/17 14:22
پاسخ کارشناس: بله ارسال مدرک ضروری نیست و همین که در صفحه بعد پیغام داد که ثبت‌نام شما با موفقیت به پایان رسید کفایت می‌کند.

کاربر مهمان
1398/04/16 19:21
0
0
باسلام. تو ثبت نام برای ارسال مدرک تحصیلی .حجم فایل روبزرگ مینویسه اما درپایان مینوسه ثبت نام شما موفقیت امیز بوده.حالا نمیدونم ثبت نام شدم یا نه.لطفا راهنمایی بفرمایید

حجم فایل رو باید کم می کردید و می فرستادید ثبت نام انجام شده با موفقیت ولی فایل مدرک رو نتونستید ارسال کنید


کاربر مهمان
1398/04/16 17:21
0
0
سلام مدرک استخدامی سطح ۲ هم میتواند در این آزمون شرکت کنه
کاربر مهمان
1398/04/16 15:17
0
1
عرض سلام وادب .سوال داشتم از خدمتتون.طلابی که تاریخ اخذ مدرک ۳۱شهریور ۹۸هست میتونم ثبت نام کنن؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/17 14:25
پاسخ کارشناس: هنوز 31 شهریور نشده تا مدرک صادر بشود. برای اطلاع عرض می‌کنم که برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی و زمان شرکت در آزمون باید مدرک صادر شده باشد و الا نمی‌توانید شرکت کنید. و تبعا تاریخ صدور مدرک هم باید قبل از زمان برگزاری آزمون باشد.

کاربر مهمان
1398/04/16 11:36
1
1
سلام ببخشید چرا من نمیتونم تو سایت ثبت نام کنم همش میگه شماره کارت ملی از ۰ تا ۹ خدب از ۰ تا ۹ دیگه

فرم ثبت نام سالمه و گزینه کد ملی هم به درستی عمل می کنه لطفا از سیستم رایانه ای استفاده کنید


کاربر مهمان
1398/04/16 10:43
0
0
سلام چرا با توجه به اینکه ثبت نام تمدید شده سامانه ثبت نام زده مهلت به پایان رسیده؟

برگزار کنندگان دوره رو تمدید کردند اما به ادمین سایت به تازگی اطلاع داده شده. با تشکر از پیگیری شما هم اکنون لینک ثبت نام فعال شده است.


کاربر مهمان
1398/04/16 10:41
0
0
سلام چرا نمیشه ثبت نام کرد؟

سلام . خوشبختانه الان سایت برای ثبت نام باز شده


کاربر مهمان
1398/04/16 10:18
0
0
سلام خسته نباشی.ببخشید مگه مهلت ثبت نام تا هفدهم تمدید نشده.پس چرا تو سایت زدین مهلت ثبت نام به پایان رسیده.ما میخایم ثبت نام کنیم تورو خدا سایت باز کنین
کاربر مهمان
1398/04/16 9:28
0
0
سلام مگه تا۱۷ هم تمدید نشده بود پس چرا زدید مهلت تمام؟؟؟؟؟؟
کاربر مهمان
1398/04/16 6:9
0
0
تو کانال زدین مهلت ثبت نام تمدید شده تا 17 ، اما وقتی میری برا ثبت نام نوشته مهلت تمام شده؟؟؟؟
کاربر مهمان
1398/04/16 5:37
0
0
به نظر بنده حضور مبلغات در مدارس بسیار ضروری است برای تدریس و تبلیغ ...
کاربر مهمان
1398/04/16 1:38
0
0
سلام : مهلت ثبت نام تمدید شده تا 17 ، اما نوشته مهلت تمام شده؟؟؟؟
کاربر مهمان
1398/04/16 0:42
0
0
سلام گفته بودید تا ۱۷ تیر مهلت ثبت نام هست ولی سایت بسته شده یعنی ممکنه با رایانه وارد بشم باز باشه؟
کاربر مهمان
1398/04/15 22:52
0
0
سلام با زمان تمدید شدنش تازه فهمیدم چنین آزمونی هست و خط هم همچنان مشغول هست آیا بازهم قابل تمدید هست؟ یا طریق دیگری که بتوانم دراین مرحله ثبت نام کنم ممنون میشم جواب بدین تشکر.
کاربر مهمان
1398/04/15 22:44
0
0
سلام وخداقوت من تازه ازاین جریان ثبت نام باخبرشدم ووقتی رفتم توسایت مهلتش تموم شده بود میشه بی زحمت یه روزدیگه هم تمدیدکنید تاما هم بتونیم شرکت کنیم خیلی ممنون میشم

لینک مجددا در سایت قرار گرفت


کاربر مهمان
1398/04/15 14:50
1
0
سلام. من سال آینده درسم تموم میشه (سطح 2) می تونم امسال به جهت آشنایی در دوره ی آموزشی شرکت کنم ؟
کاربر مهمان
1398/04/15 12:6
0
6
سلام ،ببخشید من با گوشیم ثبت نام کردم و با موفقیت انجام شده فقط هر چی برای ارسال مدارک رو زدم نیومد منظورم فایل ،واین که چجوری باخبر بشیم از برگزاری ازمون ونحوه خواندن مطالب ممنون میشم که جواب بدین

در صورتموفقیت آمیز بودن ثبت نام و تکمیل فرم جهت حضور در دوره به شما پیام ارسال خواهد شد.


کاربر مهمان
1398/04/15 10:2
1
0
باسلام با توجه به اینکه امتحانات پایان ترم بخش‌های غیر حضوری و مجازی خواهران نیمه دوم تیر برگزار میشه لطفا کلاسها رو اواخر تیر برگزار کنید تا ماهم بتونیم استفاده کنیم خیلی ممنون
کاربر مهمان
1398/04/15 1:45
0
1
سلام من عضو طرح امین هستم سطح دو تمام شده و مشغول تحصیل در رشته فقه و اصول در سطح سه به صورت غیر حضوری می باشم هنوز مدرک تحصیلی سطح دو را به ما تحویل نداده اند برای ثبت‌نام هم مدرک ندارم و هم اینکه کد ملی وارد میشود نادرست می زند وقبول نمی کند اگر امکانش وجود دارد مهلت ثبت‌نام تمدید شود
کاربر مهمان
1398/04/14 17:9
3
1
میخوام مطمئن شم که آیا امسال ما می‌توانیم برای آموزگاری ثبت نام کنیم؟ خواهش می‌کنم میخوام دقیق بدونم. منابع امتحانی بخرم و شروع کنم
کاربر مهمان
1398/04/13 23:52
0
0
ای کاش! شرایط سنی از طلبه‌های خواهر برداشته بشه،امکانش هست که این دوره شرایط سن رو بردارن؟ سؤال بعدی اینکه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه تاريخيه؟

شرایط سن مهمه و قابل برداشتن نیست با تلفن های مربوطه تماس بگیرید


کاربر مهمان
1398/04/13 22:10
0
4
باسلام دوره چندم شروع میشه
کاربر مهمان
1398/04/13 17:1
0
1
زمان ثبت نام آزمون وشرایط سنی را لطفا بیان کنید

به متن اطلاعیه مراجعه فرمایید


کاربر مهمان
1398/04/13 16:58
0
0
به نظرم کار برای مدارس وکودک بسیار ضروری است از شما به خاطر فراهم کردن شرایط بسیار سپاس گزارم
کاربر مهمان
1398/04/13 9:17
0
6
باسلام وخسته نباشید میخواستم بگم کاش اون ۸ رشته ای که طلاب میتونن شرکت کنند رو اعلام کنید تا ببینیم کدومش به ما میخوره تا منابعش رو مطالعه کنیم
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/13 13:3
پاسخ کارشناس: رشته‌های دبیری عربی، مربی امور تربیتی، دبیری معارف اسلامی، آموزگاری ابتدایی، دبیری ادبیات فارسی، دبیری علوم اجتماعی، دبیری تاریخ، دبیری فلسفه.

کاربر مهمان
1398/04/12 18:13
0
6
سلام دوره كى شروع ميشه؟ با تشكر
کاربر مهمان
1398/04/12 17:9
0
4
شرط سنی برداشته نمیشه حداقل سال هایی که مبلغ بودیم رو به شرط سنی اضافه می کردند.
کاربر مهمان
1398/04/12 8:56
1
2
ببخشید ما کجاثبت نام کنیم؟ میشه لطفا راهنمایی کنید؟ وارد سایت می شیم حتی با کامپیوتر. ثبت دوره هم میاد ولی فرمی چیزی نمیاد بالا برای ثبت نام. گزینه های دیگه میان بالا. میشه بگید رو کدوم گزینه باید کلیک کرد؟
کاربر مهمان
1398/04/11 17:1
0
6
با سلام آیا متولدین۱۳۶۱را شامل می شود؟
کاربر مهمان
1398/04/11 12:17
2
4
سلام ...شماره ای که دادن همش مشغول هست. سوالم این هستش .ثبت نام در این دوره، مشروط به تکمیل فرم ومدرک هست خب اینو انجام دادیم. حالا این آدرسی که برای ثبت نام دوره دادن، جداگانه است یاهمون تکمیل فرم برای شرکت دردوره کافی است؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/12 14:43
پاسخ کارشناس: با سلام بله تکمیل فرم کفایت می‌کند.

کاربر مهمان
1398/04/11 12:17
0
0
با سلام وخسته نباشید میخواستم بپرسم طلابی که بیشتر از شرط سنی دارن ولی سابقه بیمه وفعالیت حوزه دارن تبصره ومادهای شامل حال انها میشود یا نه؟
کاربر مهمان
1398/04/10 15:20
2
0
سلام وخسته نباشید...این سایتی که معرفی کردید برای ثبت نام دوره چیزی نمیاد بالا کدوم قسمت ثبت نام کنیم؟

سایت درسته و لینک ثبت نام فعاله از کامپیوتر استفاده کنید نه از موبایل


کاربر مهمان
1398/04/10 14:25
0
1
سلام منظور از فیلد چیه؟ شماره موبایل قبول نمی‌کنه ولی منزل چرا بیشتر اوقات نیستم.چکارکنم؟ممنون

ترجیحاً از مرور گر سیستم کامپیوتر استفاده کنید نه از گوشی همراه


کاربر مهمان
1398/04/10 12:17
0
0
سلام منظوز از 35 سال چه تاریخ تولدی است؟ آیا کسی که متولد سال 62 هست می تواند شرکت کند با مدرک کارشناسی

اینگونه سوالات با اندکی محاسبه حل خواهد شد.


کاربر مهمان
1398/04/10 10:32
1
1
سلام کاش شرط سنی برای خواهران طلبه برداشته میشد. من هنوز مدرک سطح ۲ نیومده ودرحال تحصیل درسطح ۳هستم درقسمت مدرک باید کدوم قسمت روانتخاب کنم باتوجه به اینکه مدرک سطح ۲ هنوز از مرکزمدیریت ارسال نشده. لطفاراهنمایی کنید.ممنونم
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/10 20:29
پاسخ کارشناس: با سلام برای ثبت‌نام دوره آمادگی نیاز به بارگزاری مدرک نیست ولی در زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی باید مدرک سطح دو صادر شده باشد.

کاربر مهمان
1398/04/10 9:3
0
0
آیا این دوره هزبنه داره؟ و با تشکر از شما عزیزان .

خیر رایگان برگزار خواهد شد سپاسگزاریم


کاربر مهمان
1398/04/10 0:4
0
0
سلام ببخشید من پارسال دوره تحصیلی سطح دو را تمام کردم اما درحال نوشتن پایان نامه هستم که تا آخر تیر باید به اتمام برسونم. من هم میتونم در آزمون شرکت کنم؟!

قبلا گفته شد که اینجا ثبت نام آزمون را انجام نمی دهید! اما این دوره را می توانید شرکت کنید.


کاربر مهمان
1398/04/09 19:3
0
1
با سلام . حقیر قصد تشکر و قدردانی کردن دارم از: 1 : زمان ساعت پاسخ دادن چون بهترین تایمه . 2 : از شخص عزیزی که پاسخ میده کاملاً با صبر و تمأنینه . یا علی به امید موفقیت تمامی عزیزان

با تشکر از شما و آقای جعفری که تماس ها را به خوبی پاسخ دادند.


کاربر مهمان
1398/04/09 18:32
0
0
سلام من فرم ارسال کردم از کجا بفهمم ثبت نام شدم

از مشاهده صفحه تکمیل ثبت نام با عبارت: «ثبت نام شما با موفقیت انجام شد»


کاربر مهمان
1398/04/09 16:47
0
0
سلام بنده لیسانس علوم قران و حدیث دارم میتونم شرکت کنم؟

در نظر داشته باشید که جزو شرایط و مدارک لازم هست یا نه!


کاربر مهمان
1398/04/09 9:59
0
0
سلام میشه بفرماید تقریبی این کلاس ها در خصوص چه چیزی هست؟ آیا منابع دبیری معارف و تست های سال های قبل رو قرار با دوستان کار کنید؟؟

با سلام با شماره تلفن های ذکر شده تماس بگیرید در مورد منابع و دروس متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.


کاربر مهمان
1398/04/06 19:33
0
0
چگونه در آزمون شرکت کنم؟
کاربر مهمان
1398/04/06 19:1
0
0
با سلام ببخشید بنده ثبت نام کردم در فرم دوره ولی مدرک سطح دو هنوز به دستم نرسیده بود اینجور ثبت نام قابل قبول هست الان مدرک را دارم.

بله مشکلی نیست


کاربر مهمان
1398/04/06 0:46
0
0
سلام علیکم کسانی که مدرک سطح ۲ سفیران هدایت رو دارند میتونن ثبت نام کنند؟
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/10 20:33
با سلام بله با مدرک سطح 2 سفیران هدایت هم می‌توانید ثبت‌نام کنید

کاربر مهمان
1398/04/05 21:3
0
1
با سلام.بنده طلبه سطح۲ هستم درسم تموم شده فقط تحقیقم مونده آیا می‌تونم توی این آزمون شرکت کنم؟

فعلا برای این دوره ثبت نام کنید و تا آزمون اصلی باید مدارک مورد نظر رو آماده کنید


کاربر مهمان
1398/04/05 16:7
0
1
عرض سلام و خسته نباشید.ممنون از تلاش مرکز مدیریت بخاطر دغدغه پذیرفتن و حضور طلاب در آموزش و پرورش. ‌با توجه به ضرورت حضور طلاب در مدارس آموزش و پرورش و اینکه آشنایی با سوالات و تکنیکهای پاسخ به سوالات استخدامی و دانشگاهی در حوزه های علمیه به آن پرداخته نمیشه ، اگه دوره رو بصورت حضوری و با زمان بیشتر برگزار میشد خیلی عالی میشد و باعث موفقیت بیشتر طلاب در قبول شدن میشد.
کاربر مهمان
1398/04/05 15:52
0
1
فایل من دانلود میکنم باز نمیشه راهنمایی کنید ممنونم

یک فایل با فرمت PDF قرار داده شد که باید برای مطالعه نرم افزار مخصوص باز کردن فرمت مذکور رو نصب کنید.


کاربر مهمان
1398/04/05 13:2
0
0
سلام ارسال مدرک تحصیلی که در فرم خواسته شده ،به صورت مدرک موقت یا گواهی مدرسه هم میشه و این که تا کی زمان برای ثبت نام هست
پاسخ ها
کاربر مهمان
1398/04/05 18:31
ارسال مدرک ضروری نیست ولی در زمان ثبت‌نام آزمون استخدامی حتما باید مدرک کارشناسی و کارت پایان خدمت صادر شده و در دست شما موجود باشد.

کاربر مهمان
1398/04/04 16:18
1
1
سلام یعنی بعداز پایان دوره،از کسانی که در این دوره شرکت کرده اند برای معلمی دعوت میشه و معلم میشن؟

سلام نخیر فقط شما آمادگی شرکت در آزمون رو کسب می کنید و اصل آزمون استخدامی شرایط مخصوص خودش رو داره.


کاربر مهمان
1398/04/04 14:16
1
1
هر چی زنگ می زنم به این شماره‌هایی که گذاشتن برا زنگ زدن یکی همش میگه مشغوله یکی دیگه فقط بوق میخوره کسی جواب نمیده ثبت نامش تا کی وقت داره و اونایی که ثبت نام کردن باید از کجا بفهمن که ثبت نام شدن؟؟؟؟

در ساعت مربوط به پاسخگویی آقایان با همون شماره اعلام شده تماس بگیرید. مهلت ثبت نام تا دهم (10) تیرماه مقرر شده است و در صورتی که در سایت فرم مخصوص ثبت‌نام رو پر کرده اید باید منتظر بمانید تا به شما اطلاع داده شود.


کاربر مهمان
1398/04/03 16:25
1
1
سال گذشته که همه جنسیت مرد می خواستن فقط دبیری معارف و معاون پرورشی حوزوی قبول می کردن .... فقط هم بومی پذیر بود .... البته در جریان باشید که تمامی معاون پرورشی ها رو دارن کم کم به صورت نرم از مدارس حذف می کنن ... یعنی امسال بخاطر تفاهم نامه ممکنه تعداد پذیرش طلاب و رشته های قابل شرکت رو افزایش بدن؟
کاربر مهمان
1398/04/03 13:27
0
1
سلام بنده از پایه ۸ یک درس اصلی و یک در جنبی ناقصی دارم و احتمال داره تا شهریور پاس کنم میتونم تو این دوره ثبت نام کنم

تو این دوره آمادگی آزمون بله اما در آزمون استخدامی ظاهرا باید مدرک تحصیلی کامل رو ارائه بفرمایید.


کاربر مهمان
1398/04/03 11:58
1
0
مشخصاتو نوشتم فرم ثبت نام ارسال کردم بعد نوشت ثبت نام شما با موفقیت انجام و ثبت گردید لطفا مجددا ثبت نام نفرمایید این یعنی چی ???

سلام طبیعتا یعنی دوباره اقدام به ثبت نام نکنید همین مقدار کافی است.


کاربر مهمان
1398/04/03 10:33
1
0
دوره مجازیه یا حضوری

دوره به صورت مجازی برگزار خواهد شد و نحوه برگزاری کلاس‌ها از طریق کانال ایتا و سروش و سایت اطلاع رسانی خواهد شد.


کاربر مهمان
1398/04/02 17:37
0
0
یعنی بدون ثبت نام در آزمون اصلی میشه برا استخدام اموزش و پرورش اینجا ثبت نام کرد؟؟؟

خیر اینجا فقط برای آمادگی در آزمون دوره برگزار می‌شود و ارتباطی با فضای اصلی آزمون استخدامی ندارد.


کاربر مهمان
1398/04/02 15:25
0
0
باسلام. آیا طلبه هایی که مشغول تحصیل در سطح۲ هستند٬ نمی‌توانند در این دوره شرکت کنند؟

سلام باید سطح دو را به پایان برده باشند


کاربر مهمان
1398/04/02 12:8
0
2
خیلی هم خوب
کاربر مهمان
1398/04/02 12:7
2
1
البته که خیلی خوبه
کاربر مهمان